perjantai 16. syyskuuta 2011

Kuvailua sienimetsässä...

Hiphei!
Taas on viikonloppu alkanut, aika menee nykyään kovin nopeasti... Ehkä turhankin nopeasti.
Kävimpä eilen kuvailemassa, vaikkakin satoi ja ei kovin paljoa tullut materiaalia.
Tässä nyt on viisi kivointa kuvaa omasta mielestäni.
Nuo olivat ehkä suloisimmat pikku sienet mitä näin.

Kärpässieni.... Se oli aivan jättimäinen, ainakin 30cm korkea, ehkä enemmänkin :O isoin sieni minkä olen nähnyt.


UUUUUU, kaartunut puunrunko!

Joen varrelta löysin vanhan ruostuneen pyöränvanteen. 
Löysin myös jätti tatteja, jotka vein kotiin ja niistä tuli herkullista sienimössön kaltaista syötäävää.
Kuvailu on minulle kynsien lakkailun lisäksi mielipuuhaa. Se on vapauttavaa ja siinä pääsee mielikuvitus valloilleen. Kuvailu merkitsee minulle turhautuneisuuden purkamista ja viettämistä aikaa itseni kanssa jos olen yksin. Minun ei tarvitse kuvaillessani miettiä arjen kiireitä tai huolia. Saan itselleni tyynen, rauhoittuneen ja levollisen mielen. Syyssäällä on kaikinpuolin mukavaa lähteä kameran kanssa ulos kuvaamaan, samalla saa myös raikasta ilmaa, tuntuu että taas pystyy hengittää.
En keksi mitään muuta yhtä rauhoittavaa tekemistä kuin valokuvaaminen! 
Tänään taas parhaan ystäväni kanssa valokuvailemaan. En vain tiedä hyviä kuvaus paikkoja, mutta ehkä ne löytävät meidät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti