maanantai 12. syyskuuta 2011

Kukkakynnet...

Olen katsellut useita videoita youtubesta, joissa tehdään mitä hienoimpia kynsiä aina paavo pesusieni-hahmoista pikku Converse kynsiin. Nämä eivät taida vielä ihan vetää vertoja niille kaikille upeille luomuksille joita olen nähnyt, mutta ainakin olen tehnyt kynnet huolella ja ovat mielstäni onnistuneet. Mielummin lakkaan kynnet itse, kuin käyn manikyyrillä. Mitä iloa siitä on jos ei itse ole nähnyt vaivaa sellaisen asian eteen mistä pitää. Ne ovat loistavia inspiraation lähteitä, joista olen saanut tämänlaiset kynnet itselleni maalailtua. :)

Tämä oli kynsieni lopputulos, kukiltahan ne näyttää. Tai ainakin pitäisi näyttää... Itse kyllä olen tyytyväinen.
Näitä kynsilakkoja käytin tuohon kynsien maalaukseen, värit sopivat loistavasti yhteen.

Muutamia omistamiani kynsilakkoja, kuvassa ei näy kaikkia vaikka kaikki kynsilakat ovatkin samassa korissa. 

Nämä ovat ehdottomasti lempilakkani! Ne ovat todella tarkkoja ja niistä saa jätettyä siistin jäljen kynsiin.
 Aloitin kynsienlakkailun ale vuosi sitten, aiemin en voinut enkä kauhesti kehdannut sillä 1. Minun kynnet olivat todella huonossa kunnossa, revin ja pureskelin niitä jatkuvasti 2. Ei ollut kauhesti kynsilakkoja 3. Enkä osannut tehdä niilläkään vähillä kynsilakoilla mitään hienoa. Tähän mennessä taitoni on jo kehittynyt jonkin verran(kiitos youtuben) ja tulee varmasti kehittymään jatkossakin. Voisin kuvailla kynsienlaikkailua ehkä jopa harrastukseksi, sillä käytän siihen paljon aikaa ja haluan parhaan mahdollisen lopputuloksen. Tunnen oloni todella omituiseksi jos minulla ei ole kynsilakkaa kynsissä, sitä sattuu kyllä todella harvoin. Sama juttu minulla on sormusten ja rannekorujen kanssa jos lähden ilman niitä esimerkiksi kouluun. Tuntuu kuin puuttuisi jotain. 
Kynsienlakkailu on mukavaa myös siksi että kaikki näpertely ja niin sanottu taiteilu on aivan loistavaa ajan vietettä. Miten sitä muuten viettää aikaa kuin lakkailla kynsiä. Loistavaa puuhaa! 
Lakkojen ostaminenkin on aivan mahtavaa, vaikka yleensä ostankin vain yhden tai kaksi kerralla. Aina kun näen kirkkaita, kauniita värejä kauppojen kynsilakka hyllyillä saan jonkun ihmehepulin. Varsinkin silloin kun näen paljon värejä järjestyksessä. Jos joskus kuljet meikkikaupan ohi jossa joku hullu teinityttö pyörii lattialla ja joka näyttää siltä että saisi kohtauksen tai vastaavanlaisen häiriön niin se olen minä!

2 kommenttia:

  1. UPEAT kynnet!! En olisi kyllä arvannut, että sinuunkin on iskenyt kynsikärpänen! Tervetuloa Bloggeriin kirjoittelemaan ja postailemaan juttuja, minäpä ilmottaudun lukijaksesi ja jään mielenkiinnolla ja innolla tätä lukemaan! ;)

    T. Serkku Hämeenlinnasta!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kovasti! Musta tuntuu että oon heti jääny koukkuun tähän blogiin, ainaki nyt on ollu helppo vielä kirjottaa ei ole tullut minkänlaista alku kankeutta. Mahtavaa, lukijoita saisi tulla lisääkin :)

    VastaaPoista